sape nak itut angkat kaki~ ;P

Sunday, October 18, 2009

yang kedua..???

masa: 9 pagi
keadaan: br bgn tido,sambil menggeyeh2 mata..dan meraba2 henpon.di mana kau...


ALAMEK!! dh kul 9!!!kelas.lewat.atooyai.oke2.mandi dulu.siap.pakai baju.shawl.perfume.(jap,ini penting.supaya kamu tidak busuk) ok beres. kunci kete. mane kunci kete??ha..dh jumpe. naseb baik ade kete ni...




pagi2, kna panaskan enjin sket..xpe2..ade masa lg ni.nek kete kn..oke.gerak ke klas.specifically,ke CAS.dkt je kot.lalalala...tp..alamek skali lagi.parking lot.mcm full..xpe2..cari parking jap eh..hoyeah2..dh jumpa.okeh bebeh,dh parking.



matikan enjin(wajib dgn penuh gaya..walaupun xde sape tgk).
bag...handphones...foreva 21 cardigan...car key..oke..jln persis model,ke kelas ye...wah.....still awl lg...Dr Lee pn x dtg lagi...bagusnye...klu tiap2 ari mcm ni.....tidak gentar untuk bangun lambat...bersiap ikut jam sndrk...jln slow2...




ENOUGH!!!!!!







sila jgn percaya cerita di atas.sbb itu hanyalah angan2 semata. angan2 si budak kecik berkepala besar bernama diea atau tick atau ape2 saje yg kamu pgl aku.kamu knl aku??kenal??tidak??haha..jgn mudah tertipu dgn tulisan2 kosong sebegini..kerana..


masa:8.55 pagi

keadaan: br sdh mandi...




yg ampun nurah..(nurah kwn aku.kwn sng,kwn ssh dan kwn sesat.haa) ak janji dgn nurah trn kul 9. mana mungkin ak boleh siap dlm ms 5 minit.oke.diam.pakai saje baju tu.tudung.bedak.kemas bag..haih.sungguh lembab aku ini.



9.08,aku jln turun.(jln laju oke utk menjaga ati kwn2 yg sdg menunggu-nurah dan nana)



"huh,org tua,lambat" jgn terkejut dgn budak mulut lazer itu.itu adlh nana.kamu knl nana??beliau bkn artis,bkn juga model terkemuka.xknl pn xpe.



"hehehe"-ak hanya mampu tersengih2...(penat kot jln laju td tu..)




kami seiring dan sejalan menuju ke satu tempat yg sungguh istimewa.



oh, kelihatan driver kami sudah siap sedia menanti...
kami (especially aku la) melangkah penuh gaya ke dlm kenderaan itu. seketika kemudian, kami bertolak ke kelas..sungguh ak hepi...kerana masih ade ms lg dan kami sudah bertolak.mau lihat kehepian aku itu???








layanzzz.....















LAAAAAAAAAA...nek bas jer ker....???HAHAHAHA.....ye la..abis tu, nk naik ape lg???keta kebal??


cuba korg gitau aku,bape ramai yg selalu jumpe aku lam bas??(i mean..budak batch aku).jawapan: x ramai, sbb ramai yg nek kete..best kan??



tp aku x kesah..aku sedar dr ak, (blom) punye kereta.dan aku bangga juga.sbb bas tu la aku blaja bangun awl sikit pagi2 utk bersiap g klas. n lagi ak bangga, ak x pernah lambat ke klas..klu ak lmbt, sah.ak menumpang.


bkn la ak ego sgt xnk tumpang kwn2.korg pn tau la..(buat2 tau oke)..kwn2 ak semuanya baik hati.selalu ajk ak tumpang mereka. tp...(no heart feeling k)



ak x respect org yg x reti guna kemudahan dan kesenangan yg Tuhan bagi dgn baik.datang klas dgn kereta, tapi lewat sampai 15 mnt.



xpe la.itu bukan hal aku.tp aku slalu terkulat2 dlm klas bila dtg awl n harus mereka jawapan bila lecturer bertanya,where r d others??kesian la kt aku..ak dh la xcukup comey untuk back up korg..(ape kaitannye ni??hahaha)


haa..dan seterusnye lecturer tersebut telah berubah mood.
maka tetiba korg sampai,dan dgn muka x bersalah kamu greet lecturer itu.adakah kamu tahu bahawa beliau marah??????tidak,kan??



ENOUGH!!! ak sudah lari topik sbnrnya.hahaha



dan ini adalah a few pictures ttg xtvt kami pada tgh ari td..silalah tgk klu kamu mau...





dis pic was snapped ms kitowg tunggu klas dr Kais....sungguh comel tarm di situ...haks



yg ni pn di amik tym tu gak...muka sengal je.tgk lah ketua d blkg itu..sungguh memalukan kn aksi beliau??hahahaha...



oke.yg ini lebih bersedia..walaupun muka aku mcm xrela...haaa...sengaja la.....heee....


itu lah aku..dan kwn2...yg sgt suka melepak free saje smntara menanti ketibaan lecturer...

hehe...
sekian saja angan2 pendek utk ari ini...ngeh hehe...

with luv

t.i.c.k.d.i.e.a



p/s: kpd kamu kamu kamu(kamu lah), silalah dtg awl ke klas especially klas dr Lee..sungguh ak nampak air muka beliau berubah pagi td..dan bila kamu nk dtg awl ke klas tu..ajk la ak tumpang skali yer.hik.

No comments: