sape nak itut angkat kaki~ ;P

Sunday, March 21, 2010

this is soooooooooooooooo not me.

warning. entry ini ditulis didalam mood kuang ajor sket.


assalamualaikum..
stlh a few days berkejar naik turun opis, siapkan tempat segale, akhirnye aural oral open act dah berjaya dilangsungkan dengan jayanye.. walaupun banyak sangat aksi kegegehan berlaku pagi tadi ye... tapi xpe, dr lee suka.wee... ;)

oke.dh abes part tu..

balik tido, n bangun dalam keadaan yang berpeluh..panas cam harem..

dan on lappy. dan tgk fesbuk. dan...

ade fren request..dannnnn.......

Oh my GUESS~!!! she's d old fren of mine~! kwn sekolah rendah. dah sangat lama x jumpa

dan beliau sekarang berada atau belajar kat uni of Birmingham, UK. ouh shit..~!!

ouh... ak x kesah beliau berada di uk, dan aku mmg bangga sbb die kawan aku. tapi ak sangat kesah bila hampir semua kawan baik aku berada di luar negara.. n kenapa aku berada di malaysia dan terhegeh2 menyudahkan degree TEYL yg dh masuk 4 tahun dan masih berbaki 2 tahun.diulangi, 2 TAHUN lagi!

dis is sooooooooooooooooooooooo bad bila aku still (or kembali) x boleh terima kenyataan yang aku sangat tidak mengejar ape yang aku patut kejar...

dan bila aku berfikir lagi, mungkin half drpd 45 org classmates aku ms darjah 6 berada di oversea sekarang ini.. sooo shitto~!!

oke zuhairah dahria, sabar....





dan part self recovering nye ialah...

aku ckp kt dr sndirik...
malaysia adalah tempat terbaik yg aku patut duduk.bukan oversea.dan seperti yg selalu aku ckp kt kwn2 aku, semua bnda yg terjadi dalam hidup kita adalah benda terbaik yang kita perlu lalui dalam hidup ni, walau ape pun ia. dan alhamdulillah... aku masih diberi akal yang sihat.. dan alhamdulillah aku berada di mana aku berdiri sekarang..

Tuhan, tunjukkan jalan terbaik untuk aku dan semua umat islam.amiinn...

ps: sy bukan seorang pendengki. tapi kali ini saya memang jeles yang amat. dengki ngn jeles tu x sama kan kan kan?? ;P






No comments: