sape nak itut angkat kaki~ ;P

Monday, April 23, 2012

i love Lumut

bismillah...

saya memang sangat suka balik rumah.

tiap-tiap minggu saya balik rumah.

dan saya tak suka sebok hal orang.

kadang-kadang (mungkin jugak selalu) saya anti sosial.

tak pasti apa yang jadi.

dari dulu lagi memang macam ni.

tapi sekarang bertambah teruk sebab selalu kena kejar bas sri maju balik lumut pukul 2 petang di hari jumaat.

menunggu bas sambil menyedut asap rokok adalah sangat tak menyihatkan.

saya tak punya kereta.

suami juga hanya mampu pakai kereta turun temurun. comel kan?

siapa yang takde masalah?

tapi layan pun bukan selesai kan?

so senyum buat macam takde apa-apa yang jadi. orang lain pun tak effect apa.

selamat menghabiskan praktikal cohort 5 mate.

but lately Lumut sangat panas.


p.s: weekend ni tak boleh balik?? ohno!!


No comments: