sape nak itut angkat kaki~ ;P

Wednesday, February 24, 2010

entry ini patut dipublish 2 ari lps....

mcm mane ntah ak nk ckp perasaan aku skrg ni..susah betol nk perkataankan ape yang aku rasa ni...

starting from raya cina, hdp aku mmg betul2 tak keruan. cuti adalah best. tapi blk umah tak selalunye best. call me problematic girl. tapi siyes, mmg kdg2 hidup ak penuh ngan masalah yang xleh dibawak berbincang[??]

balik umah, ngan esaimen bersepah. tp aku tak dibenarkan buat esaimen tu (langsung) cemane tuh?? mcm tu lah.. So, bila esaimen tu due pada ari pertama skolah on, n aku balik kolej sehari sebelum tu, bila pulak aku nak buat esaimen tu??

bila badan dah penat, otak pun rasa kosong, n mental tak cukup bersedia, aku betul2 rasa messy utk wat esaimen tuh. tapi aku kuatkan hati gak. esaimen kut. korg igt aku pnh main2 ke ngan esaimen?

honestly aku ckp, time-time kritikal ceni, aku betul2 need sumone. sumone yg boleh tenangkan hati aku. tapi bila orang yang aku expect akan buat camtu, menjauhkan diri daripada aku, siyesly aku rasa nak nangis [dahla aku ni mmg kaki nangis.n aku pun rasa lemas ngan perangai sendirik yang xboleh diubah2 ni..] ok, let say die sgt bz, aku terima. tapi kenape time2 cuti pun xboleh gitau, tak boleh send even a message utk gitau cuti??

so, aku rasalah, bila kita tak buat ape2 pn (or rs mcm xnk buat ape2 pn) utk comfortkan org yang kita sayang (bile die sangat2 need it) then it's time to let go.

bukan senang utk melepaskan dan bukan senang jugak utk meninggalkan.

perpisahan tu takkan pernah senang walau ape pun caranye...

for him..
as i am recovering,
all by myself,
let's let it be..
when i learn about your life [dat you dun like]
and most of the things i knew that i found
it from anyone else.. let it be..
then call me selfish..
i'm tired of being pathetic (find ways to get attention which only gives me problems)

so let's be fair,
you won't hear from me anymore if u stay the same,
sorry, just want u to know
what i've done to hear about u
when communication was impossible between us.

p/s: saya sgt mau jumpa kamu. dan pastinye kamu tak paham kan???



No comments: