sape nak itut angkat kaki~ ;P

Tuesday, February 2, 2010

dengarla cite kak diea ni.......!!!

haha..tajuk xley blah...

assalamualaikum...

mlm ni aku adalah bosan. bosan bukan beerti aku tiada kerja. tapi bosan sebab aku taknak buat pape. pastu bosan. boley kan??

aku takde homework yg nk kna hantar esok.tp my rumets iaitu cik nanan dan cik menanti cinta do. dr kais yg cumil tu telah memberikan dorg homework yg dorg pun mls nk buat.. tapi dorang kna buat jugak..

so..bila dorang buat keje.. sape nak dgr cite aku nih....???

tapi aku memang sangat jahat... aku tetap nak bercerita and kacau dorang wat keje.hohoho... jahat giler perangai...

bosan lah.... incik boyfee g dinner..mama, cik adik n cik kakak dah msg siang tadi...

cepat la dengar cite kak diea nih......!!!!





n dorang terus tutup telinga sambil jerit



TAKNAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HAHAHAHAHAHAHA......

ye la.


p/s: sangat sakit kepala... dan dorang lg jaat.wat keje halfway, esok nk tgk jwpn org lain.cam budak2 kan???dan masing2 suda menyanyi2 di depan lappy... hakhak


1 comment:

aisyah said...

haha.. k.diea mmg jhat..
xmau dgr cite k.diea.. haha