sape nak itut angkat kaki~ ;P

Friday, May 14, 2010

saya rindu wawa


assalamualaikum

rajin betul aku ari ni update blog. sampai 2. hehe..

xde lah.. asal2 x berniat pn nk buat entry ni.. tp disebabkan satu gambar yang baru je aku terima dr my sis td, aku betul2 rindu dekat budak nih...





she is nuha subhani, my brother's daughter. kitorang panggil die wawa, dulu kitorang panggil die dik wa, tp lps zariff lahir, dia suh kitorang panggil die kakak. katanya zariff tu adik die. die ade abang jugak sorang, nama miqdad subhani.

29 april ari tu umur die baru masuk 4 tahun, tapi cara bercakap, pakai baju segale dah mcm org tua. sangat banyak mulut, pot pet pot pet 24 jam tp kalau jumpa org yang tak kenal, terus jadi bisu.

my brother stays kt kl. last 2 weeks, kitorg buat majlis cukur jambul zariff dzakwan, so my brother sekeluarga pn ade la.. tp bila my bro nk balik kl, si wawa ni tak nak ikut balik kl, katanye nk duk umah mama. mama is my mum la. dorang pn panggil mama jugak. puas tanye nk balik kl ke x..ye la..kut la die saje je ke.. tp mmg serius die xnk ikut ibu ngn walid die balik kl. so die stay la kt umah mama.

wawa n aku. kitorang ni macam ade chemistry tau. aku suka barang pink. so does she. paling geram bile die ngaku barang aku tu adalah barang die. n terpaksa pulak ibu die g beli d same pinky things yg aku ade untuk die. pastu die suka mekap. kami share brg mekap. kalau time die kecik dulu, x boleh bg brg mekap sesuke hati kt die, die akn rosakkan. tp sekarang kitorang share barang mekap. bedak mac aku, eye shadow estee lauder, perfume vera wang ngn estee lauder aku, lip balm body shop aku, sume die punye jugak. n last skali, die suka nyanyi. mcm aku jugak. tp die lg hebat. since umur 2 tahun, die dh boleh tgkp melodi bnyk lagu n nyanyi balik lagu yg die dgr hanya sekali. hebat kan?? bile aku igt balik, ms die baby dulu, aku slalu nyanyi kt die tym die nangis nk bg die diam, n surprisingly it worked.

klu aku ade kt umah tym die ade, die mmg suka nyusahkan aku. segale keje2 kotor die nk aku. nk mkn dgn cik chik, nk mandi dgn cik chik, nk berak ngn cik chik, nk tidur ngn cik chik,nk bgn tido pn dgn cik chik. segale lah dgn cik chik...sampai kan tym aku nk naik bas blk kedah ari tu, gile sedih aku tgk muka die...aku pesan kt die siap2, nnt mlm wawa tido ngn cik su (adik aku) tau, jgn gaduh dgn cik su, n die cakap ok...slow jer..sedeyh la aku.

gambar yg aku dpt td tu, die pakai baju aku. sungguh ak rindu die, sbb die dgr kata aku. hehehe..

tapi kan wawa, kalau ye pn rindu cik chik, jgn la pakai semua baju cik chik..

t mnggu depan cik chik balik bwk hadiah otei~?? ;) sayang wawa mmuah2.





No comments: