sape nak itut angkat kaki~ ;P

Tuesday, June 15, 2010

White n pink roses everywhere

Assalamualaikum..

Ya Allah, betapa lamanya aku tak menulis kt sini..bnyk benda aku nk tanam kt belog neh..tp mesti bnyk gak yg aku dh lupa..busy la weyh~!!

Ntah kt mana nk start story…hmm ..flashback ke majlis kak tun dulu lah.

Oke. Tanggal 21 mei 2010, cik zaitun atau nama sebenar beliau shaira farhana idris telah selamat mengahwinkan [??] dirinya ngn kapten nazri. Punye semangat aku nih, 3 hari sebelum majlis tu aku dh menapak g umah beliau..hohoho..takde lah penti ng sangat aku nih. Tapi ats dsr kwn, start ngan kemas umah, temankan beli barang sampailah buat hantaran, aku usahakan untuk tolong setakat yang aku mampu. Best jugak sbb cik chup yg bkl jadi bini org gak tu pun ade membantu ngn segala skill yg die ade.hehehe..

Tangan siapkan barang pengantin, tapi hati hanya Tuhan je yang tau…

Kisah cinta aku, ntah macam manalah akhirnya…

Alhamdulillah.. majlis berjalan lancar..meriah kut~!!

Betapa letih aku, berkejar dr taiping ke kulim, kulim ke kuala ketil, dan dr kuala ketil barulah aku selamat naik bas ke jerteh. Thanks cegu munie tolong hantarkan aku n dikmi…


malam akad nikah ;)

with kazen cik tun, kenal malam nikah, terus jd geng ;P


Badan kepenatan,

Tapi hati gembira amat.


Selamat pengantin baru


Shaira farhana

&

Kapten nazri

No comments: