sape nak itut angkat kaki~ ;P

Thursday, June 24, 2010

guests in turqoise~ouh, blue family shuld be okay ;)


assalamualaikum...
sila jgn peduli sangat tajuk entry tu ye..belom ade kaitan ape2 lagi..

hehe
rasa macam banyak benda nak diceritakan...

oke. firstly, thank u Allah fer making cokelatstoberi works rite now. sangat happy.b4 nk happy tuh, sgt sengsara oke.bergaduh gaduhan bagai.haiya~ semoga Allah berkati wut i'm doing, dan murahkan rezeki saya.amiinn~ ;)


secondly, i wanna talk about stalker. stalker?? ouh yes~!! haha.. seriously, i neva thot dat there is (or there are??) stalker stalking my page~!! homaigod.haha..

teringat satu masa dulu, masa cik nanan jam casio biru tu distalked oleh seorang girl dek kerana boyfren beliau diragut oleh girl itu..dan die mengamuk lah..tak mengamuk jugak pun..nanges2..cakap2 hemo2..dan aku layan je..tak kacau duit aku kan bak kata puan tun.hahahaha


aku pun dh xhingat sape yg mula2 stalking, tp it ended up dgn salah sorg drpd dorg sounds the other part yg jgn duk stalking2 org ngn ayt yg agak pedas la... ish3..sampai mcm tu skali..


cite nanan tu lebih kurang sama je ngn cite aku dulu, bezanye aku lembik, nanan kuat.die lawan, n aku tak.sekian terima kaseh.pasrah je la.. aku cakap kt nanan, klu kita ni utk die, reti die pergi, reti lah jugak die balik nanti. bila dah sampai masa tu, Allah dah tetapkan hati kita untuk dia, terimalah dgn redha.oke nanan?? ;) tapi aku mmg tabik r kt nanan, sbb bkn tu je yg die lawan, kes org ketiga pn die jd hero.perghh...xsia2 kamu dapat jam casio tu ye nanan~ ;PP


yg itu stalking untuk gaduh2. i think ade satu lagi jenis stalking neh...which people see other's pages just fer nothing kut. saje nak tgk2..hehehe... ni xtvt bebudak bilik 301. sampai boleh buat bahan bagai tau, even tak pernah kenal pun manusia2 tu.hahahaha.kan aisyah kan??? ;)


aku pun slalu jugak tgk2 page org, especially yg ade benda2 kawen mawen,idea buat mcm2 utk wedding ceremony dan sebagainye.. yg lebihnye, baca story mory org je la... tp slalu jugak terkena bila bukak page org tu kt fb khususnye, die privatekan page die.. o O.... xboleh plak nk stalk.aha..


privatekan account tu cam bagus jugak kan, kalo nak lari drpd manusia2 kt bumi ni kan??haha... tp utk aku, rsnye tak perlu kut...sesape nak tengok, tengoklah... kut ade org nak buat jahat kt aku, aku hanya berlindung pada Allah... dan aku percaya, klu aku buat baik kt org, org pn takkan buat jahat kt aku..n klu ade jugak, tu maknanye ujian utk aku supaya aku muhasabah dr aku balik.. ouh, small d matter lah~! haha


klu fb tu..wlu apepun jenis org yg add, akan ku approve. tapi klu blog, ase mcm xnk ade org baca.hehe..segan lah..ntah hape2 je yg aku merapu kt sini...lebih kpd diary je kut..nak plak tmpat ni jadi tempat aku marah..adeyh..mesti org igt aku ni hemo2 kan?? aish~


guys, saya adalah orang baik.weee~ ;P


tapi kan.. honestly cakap (siap nk confess), masa aku tgk Lagenda Budak setan ari tu, aku terfikir, xde ke org nk stalk pages aku, curik gambar2, pastu edit jd cantik jelita cam lisa surihani...xde ke hah?? hahaha.. pastu bg kt aku.waka waka.xabes lg berangan.. oke. dah2.. c u next time stalkers~ahaa ;D

with luv

t.i.c.k.d.i.e.a


p/s: aku dh tau sorang stalker. nak kna piap kamu nih~!! ;PP

No comments: