sape nak itut angkat kaki~ ;P

Sunday, June 27, 2010

unique yet usefull doorgifts~ ;)



assalamualaikum...

apa khabar semua. acehhh~!! macamlah ade org baca.mwehehehe...


hari ni, aku bangun lambat lagi. bangun dan terus bersiap untuk g kenduri kawen anak kawan mama n papa merangkap abang kwn aku jugak...kenduri anak dato' tapi simple. syok je mate ni menengok... tetamu pun aku tgk ramai dato'2 n datin2 yg sempoi2... pelamin dorg simple je.. *sorry lah yer.. aku x sempat nk amik gmbr td..mkn pn xsempat nk kunyah 40x alsebab nak tumpang org balik umah.. memang tak best langsung lah klu g kenduri umah member tp kna tumpang kwn mama untuk balik.. terpaksalah aku makan dengan gelojoh dan x tgk kiri kanan dah.. agaknye klu ade kwn2 aku td wajib dah dorg mengate..aish..


tapi, yg paling sempoi yang mata aku tangkap kt umah pengantin td ialah salah satu hantaran dr pengantin pompuan. tak pernah lagi sebelum ni aku g kenduri kawen yg ade hantaran kasut ala2 converse all star bagai tuh..selalunye tgk kasut formal or kasut kerja or yg sewaktu dengannye je kan... memang sempoi abes lah... hantaran lelain pun aku nengok biase2 jer.. xpadan ngn taraf anak dato' pun.. tp i loike~!! hahaha.. tu lah baru betul2 majlis kawen yg simple...pelamin simple, hantaran sempoi tapi tetamu gah2 n doorgift pn best.. tabik ah~ hehehe



yg paperbag besar dan santek ni untuk vip... oleh kerana aku ni vip, so aku dpt lah yg ni.. nak tau ape ade kt dalam???


ha..ni la isinye.. sebijik bakul vantage(besar gak saiz die) yg berisi cupcake gemok, satu beg kecik toblerone n hershey's kisses dan bunga telo pink...


yg ni plak untuk tetamu yg mngantar dr umah pengantin perempuan... dan oleh kerana aku pun memang masuk geng mngntar jugak, so ak dapat lah jugak yg ni... isinye are yasin, bunga telo silver n sweets ;)

simple je kan???

hmm..org kata, majlis kawen tu ikut poket pengantin. kalau pengantin tu engineer ka.. arkitek ka..majlis pn ikut poket engineer, poket arkitek lah... so aku terpikir lah, elok jugak aku kawen skrg kan?? jadilah kawen student price, x gitu?? waka waka...

papehal pun, semua tu masih tetap terbenam lam angan2 aku je lagi.. mimpilah nk wat majlis gah2 klu pengantinnye fulus pn tarak.


kan?


;)

No comments: