sape nak itut angkat kaki~ ;P

Sunday, April 4, 2010

kerana saya tak istimewa

assalamualaikum...

aku tau aku tak sempurna untuk mintak orang buat tu and buat ni untuk aku. tapi aku tau yang aku pun ade hak untuk gembira.

aku pun tak tau cemane nk settlekan benda ni.. n lg teruk, aku tak tau pn cane nk explain cemane keadaan ni sebenarnye..

ape mslh aku sebenarnye nih...??

tapi aku betul2 rs aku patut buang sesuatu dari hidup aku.. sesuatu yang sebelum ni aku puja..*bkn mcm puja Allah la..

bukan aku x nampak masalah ni sebelum2 ni..tapi aku ingat aku boleh hadapi la kononnye..dan aku boleh ubah..tapi keadaan sekarang betul2 dah lain.. aku pun dah jadi lain..dan sekarang ni aku betul2 rasa rindu kt diri sendiri yang dulu..

he's not the right person ke ?? abes tu, ape yg kitorang buat lam 4 tahun ni ??

he's really not the right person ?? how shuld i know ??

he's not the right person for now ?? he's not the right person later ??he's not the right person ???

no one knows.......






i'm not the right person for him maybe~



pen off.



p/s 1: nana, tolong pegang empon kak diea seminggu...sebulan..o shuld i give u d simcard..??
p/s 2: dila, betul2 kecewa x jumpe kamu.mgkn dh x jumpa lps ni...







5 comments:

KinosKoko said...

org tua ni..ceiit..ari tu nak pegang ambik balik..xley cy r..wek2..hahaha

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

kali ni pn jgn caye..hahaha..br td terjumpe jln penyelesaian.

.Dila Yusof. said...

ha!!..apsal neh lalink??..korg gaduh terok sgt ke smlm??..haisyh if i & anep ade mst kowg xgaduh kn..isyh anep neh mmg nk kene hempok neh..duh3~

p/s:jgn la ckp cm2..sedey sy membace entry awk neh..kt nak sgt jpa kamo..kamo pn tao b4 tu kt excited sgt nak jpe kamo..ngat anep & vietnam g skali..nengok ade sowg je dlm keta..haih

ISuhaimi said...

dear, wut happened? be strong!!

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

dila: thanks sbb tolong hempok anep. hempok banyak2 gitu~!! meh i tolong skali.dush3~!!!

itther: terkejut sket ngn perangai manusia dr planet Marikh tu. i mmg strong.mcm hulk hogan dh neh~!haha. thanks anyway ;)