sape nak itut angkat kaki~ ;P

Saturday, April 10, 2010

kisah perahu reebok dan air panas

assalamualaikum...

hip hip horray~!! ;D

pada khamis lepas, we all geng2 yang x lepas 2.4km pretest dulu telah diberi peluang utk repair record kitorang in d real test. x ramai yang turun sebab ramai dh balik and ramai gak yang dh lulus time pretest ari tu. so dorang pn malas dh nk lari2 lg....

n d gud story is.. aku pun dah lepas..yay~!! 17 mnt lebey2. lulus under 18 mnts.;D

aku ingat dah xleh nk improve dh timing pretest aku tuh..tapi rupa2nye penyakit aku xmenghalang pun aku drpd lulus..wawawah~ bangga ;D

thanks kt semua yang tolong bagi semangat..
thanks utk nurah, nana, mimie,nanan,aisyah,datin aizan,oren,didie,lalah,kak ain n semua lah..

ops..paling x lupa..incik azhar..thanks a lot..wpn tips kamu itu saye x guna pn..saye lari ikut suke ati saye jek..haha
tapi tetap mau berterima kaseh kt kamu sebab kamu bijak r..bagi saye perahu reebok tuh.haha

ni lah subject matter kiter ari nih...

taraaaaaa~!!!



lawa kan?? putih pink..;) tp saiz 7 1/2. aku pakai saiz 5 or 6 je..huhu...

kasut nih actually was a birthday present drpd tuan azhar thn lepas.. masa pakcik posmen datang umah n bg dat big parcel tuh, aku dh giler excited. wowo..dapat hadiah besday..

ngan gelojohnye aku bukak n aku tgk sport shoe..terus senyum aku jd fake.wakaka..x romantik lgsg boyfren bg kasut sukan as birthday present.. tp sebab papa pun excited nk tgk adiah tu, aku pn try la ksut tu dpn papa..eeee..lagi aku cam geram..logik x beli kasut ukur kaki die n kurangkan sket??? xlogik lgsg la~!!!

bile aku ckp kst tu giler besar, die pn dh xde mood..cam frust giler..xleh buat ak happy ngn hadiah birthday tu.. pastu terus aku pulak yang kesian..penat2 die g cari kasut tu..boleh plak aku mengomen mcm2 kn..huhu...sorry wak...

lepas ari tu, kitorg x pernah pn ckp pasal kasut tu...n die pn selalu suh jual or bagi je kasut tu kt sesape...sedey la..wpn kasut tu besar..p aku x sanggup la nk jual or nk bagi kt sesape...hadiah birthday kut..mhl lak tu....*asenye lah.haha

so aku pn simpan jer..

sampai la awl sem ari tu, kitorg diberitau yang PE sem ni praktikal, bkn lam kelas.. n my nike dh xbest dh nk guna utk bersukan..so aku pn start la pakai kasut yang wak bagi tu..

sape sangka, ari ni kasut yang aku panggil perahu tu rupa2nye dah jadi feveret shoe aku..haha.. n kasut ni gak yang tolong aku lari ngn penuh semangat.*nk cakap penuh gaya xboleh, sebab nmpk cam maskot McD,pakai kasut besar.haha



semangat seyh..warming up~!! ;P




tengok la perahu tuh....... ~*

n malam hari yang sama...blok dh sunyi..ramai dah balik sbb dh study week..n tinggal lah aku n rumet2 yang kebosanan neh...

n kul 11 mlm tuh, muiz ajk g ulu legong. setelah bungkus ape2 yg patut,kul 1.15 pagi kitorang gerak.gilow ah..11 orang..n sume pn risau takut x lepas kt pakguard (or kat sini lebih dikenali ngan nama UK-unit keselamatan)

tapi setelah disepakati..kitorg menggunakan alasan balik kampung.kampung kt mane??kl.haha.wpn xde sorang pn org KL lam 11 org tuh.sengal giler. lg xleh blah, muiz siap salam ngn pak guard tuh, n pak guard tuh ckp selamat jln.hahahahahaha

jln g sane mengambil masa selama bape jam eh?? ntah.sampai sane kul 3.40 pagi. tp kitorg de singgah kt hentian gurun jap.lepak, minum2 lu...jalan ke sana memang seram seyh..xde kete..jln kg..gelap jer..dlm ati aku memang doa satu je. tolong lah jgn bg aku nmpk benda bukan2..penakut gak aku neh upe2nye...masa tu, aku pk aku ni poyo giler kut..kua kul 2 3 pagi, g kolam air panas..tetibe gak teringat kt mama papa segale.haha..

tapi...bila sampai kt sane..ya ampun..cam masuk dunia lain.mane datang orang ramai2 neh..?? giler ramai.jgn kata mat2 minah2 rempit, orang tua pn ramai. and br aku sedar, orang tue tuh sume lg poyo drpd aku~!! wakakaka...



kul 4 pagi ramai cenih.giler ah~!!



ini bukan entiti.ini adalah asap dari kolam air panas ulu legong.

wpun kul 4 pagi, airnye tetap panas. yelah, nama pun kolam air panas kan...tapi kitorang tetap mandi cam orang sewel gak.haha

around 5.30 camtu kitorang gerak balik UUM. stop kt Jeniang jap solat subuh n headed to hentian Gurun 4 breakfast sblom msk uum utk TIDO.

8.20 kitorang lalu balik UK UUM. aik, dh balik dr KL??lam 7jam?? wakaka..naseb baik dorg dh tukar shift.n pastu, xyah cakap la, sume tido sampai petang.

dah tamat dah citer kali ni. akhir kata, pesanan drpd penaja.kalu nk buat keje2 giler2 lagi, jgn lupa ajk aku.haha

chow~!!

No comments: