sape nak itut angkat kaki~ ;P

Wednesday, January 13, 2010

saya tak faham

assalamualaikum...

hari ni terbangun awal la pulak... risau kut2 xde air, terus aku g mandi.. siap syampu rambut g..supaya jumlah rambut gugur berkurang..[mimpi lah.haha..]

lepas mandi, pakai masker..kunun lah jaga muka..haks..sebulan sekali pn susah nk buat la..saje jer...bosan...

pastu, bukak blog...hmm..mcm biasa la.. blog yang wajib aku bukak tiap2 hari [walaupn empunye blog x update tiap2 hari..]... blog double87. kenal??x kenal??hmm..xkesah..

aku mmg suka baca blog die.[walaupn ayat die agak skema.hehe] sebab die adalah kenangan..xde lah...kawan lama... memang dari dulu pn die macam tu..suka bercakap, suka buat keje..suka menulis...n suka berkawan..

tapi sejak kitorg ade krisis [wah..].. kitorang selalu mengelak antara satu sama lain.. kalau dulu, aku tukar no fon sbb nk lari dr die..but then skrg, lau aku msg die, haram la..xkan direply nyelah...so aku pn mls dh nk msg2...kut la..itu yang die nak..[kadang2 ak leh gak berkompromi ngn keinginan hati org lain nih..]

tapi aku ttp xphm... kenapa perlu jadi macam tu.. kalau kita berkawan, kenapa perlu kita putuskan hubungan kawan tu bila kita pernah bercinta n broke up dgn die?mungkin lah susah klu baru2 lg..tp skrg dh nk masuk 3 thn..masing2 pn dh lupa sal perasaan suka, sayang n sakit hati tu....

xpe la...aku terima je ape saje alasan die untuk buat macam tu..kiranye, klu aku yang bersalah, aku mohon maaf...

kdg2, aku xmntk pn bnda tu jd mcm tu..in fact, aku xtau pn ape yg akn jadi..sape blh gitau kn??

ape2 pn, aku jez harap jalan yg aku pilih ni adalah jln yg terbaik yang patut aku lalui...walaupun jln tu xbest...amiin....

with luv
t.i.c.k.d.i.e.a

p/s: masih xdapat berfikir seperti seorang dewasa.

No comments: