sape nak itut angkat kaki~ ;P

Sunday, October 17, 2010

d blackest chocs cuppies from kert~



assalamualaikum...

malas nk hupdate senarnye.. tapi saje ase nak buat follow up drpd entry2 sebelom ni..

ingat tak pasal plat kete MBY44 tu?? semalam adalah harinya di mana tuan yang berhak telah mendapatkan kereta beliau... happy for you papa..alhamdulillah Tuhan...



kete pertama papa masa die keje hampir 40 tahun dulu was a Peugeot..and the final car after u sacrificed a lot for 8 or 9 or 10 or all of us lah senang is also a Peugeot. P407. tak sabar nak balik umah..weehooo~

second thing is my hadiah birthday. tak abes2. haha.. setelah menunggu sekian lama, barulah saya tahu bahawasanya incik wak memang tak nak bagi pun hadiah birthday saya. takde idea la tu nak bagi ape. pastu sebok suh org beli buku ngan dia. bagi lah free. wak kedek2. ;PP

third thing ialah kesinambungan hari lalok. macam telan panadol sploh bijik gayenye, saya hampir tergolek kat tangga depan dkg 2. naseb baik hampir je, tak tergolek betul2.. pastu jalan stret di tempat yang lapang dan hampir2 jugak melanggar si kur a.k.a syamil di tempat berdekatan. saya jalan nonong sambil tengok kat tempat lain. skali pandang depan, huh, ingat hantu! terpacak si kur kat depan. terkejut i sampai terduduk. nurah dah gelak sampai merah muka. ngan selamber cm xde pape blh si kur tu tanye.. "ko nak pergi mane?" ahahaha..nak je jawab, nak langgar kau lah.haha. bila masa ko muncul kat depan aku ha samdol?? kalau aku terus tgk kt tmpt lain tu free je ko kena langgar kan??

pastu petang tadi pulak g mall nek moto ngan nurah. masa lalu depan pusat sukan tu boleh die duk buat benda lain sampai nyaris gak masuk longkang.haih, apesal ngan hari ni eh??ish~

harap2 tu bukan petanda benda-benda yang x baik..

oke, tu je.

malam ni ada satu misi assgnmnt untuk disiapkan. due date? tomorrow.ahaa..macam biasalah.. ;P

daaaaaaaaa


No comments: