sape nak itut angkat kaki~ ;P

Tuesday, October 19, 2010

perangai buruk yang ada baiknya~




assalamualaikum..

ya Tuhan, napelah lately nih aku mengalami sawan soping yang amat teruk ha..?? xkan sebab pms kut?? x pernah2 camni wo..tiap2 minggu kna transfer duit ke online shop, tiap2 minggu jugak tunggu parcel dan duit pun terbang macam tu je.. betapa kritikalnya sawan ni, sampai aku berjaya type no hp aku buat pertama kalinya tanpa mengecheck balance dulu setelah bertahun2 aku guna no tu..punyalah kerap sangat bagi no tepon kt tokey kedai, sampai ingat no fon yang tak pernah2 aku ingat selama ni.dasat sungguh. sila jangan kawan ngan aku sekarang ni.. boleh bagi effect buruk kat korang.. ni pun aku tahan diri daripada gitau geng2 datin ni..bukan ape, dorang pun boleh tahan gak giler soping cam aku. risau kut2 nanti gewe2 dorang salahkan aku lak bagi bad influence kat makwe2 dorang..duhh..risau aku..

nape jadi ceni eh?? takkanlah sebab wak selalu cakap pasal kesibukan navy officer bujang vs dah kawen dan selalu tanya aku bila aku nak kawen telah menyebabkan aku gelabah?? haa.. tamo tawen lagiiiiiiiii... huuuu

ke stress sebab sekarang musim menghantar esaimen2 secara melambak2?? tak kut..macam tak biasa pulun wat esaimen mlm due.. dari start blaja sampai sekarang perangai sama je.. kalau nak gelabah, mesti sem2 lepas pun dh sawan camni gak..ish..

nape eh?? korang tau tak?? hmmm...


papehal pun, aku nak share gak kt entry ni gambar2 aku (sahaja,hahahaha) di malam TEYL supreme raya kat EDC UUM aku melantak semua sayur yang ada sama ada yang sudah di steamboatkan mahupun tidak. dah panggil aku kambing, buktikan saja.haha.. buah tembikai pun giler best.. paling best?? tak payah bayar langsung. thanks kepada pengarah projek makan free, haslinda supardi.hohoho...

aku suka semua gambar2 nih..




wowee..suka ngan mekap sendirik~ mwahahaha. pic by ivan ;)




nampak sayur2 tuh, semua tuh dah selamat masuk perut aku. pic by kurism ;)




posing yg sama tapi tanpa penyebok.miahahaha..pic by ivan ;)



rekaan belit2 tudung yg tah hape2 ntah.haha.. pic by oney chan ;)



solo.. pic by kurism ;)


ase macam ramai gi yang snap gambo aku malam tu..still menanti gambo2nye..hehehe..tunggu orang upload kt pesbuk jek.. ;)

till then, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

p/s: tetap ade cita2 mau tukar blog ini kepada b2b blog.. tau apakah itu?? hohoho... cariklah sendirik kalo tatau..popoiiii~


2 comments:

red apple candleliz said...

suke ko ye per'posing2' neh!..hehe..pe2pon bakat ko bole diketengahkan..wueee ;)

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

bakat ape tu weh?? bakat soping?? meh nak bagi sket sawan tuh.nah nah hambek kau~ ahahaha