sape nak itut angkat kaki~ ;P

Tuesday, October 12, 2010

saya sangat tak rajin


assalamualaikum..

nak jugak cakap ayat pusing2 kan... saya sangat malas je senarnya.. saya ada banyak homework tapi saya suka tunggu malam due date baru saya nak start buat.. bila dah hantar and dapat mark, orang lain boleh score, then saya selalunya akan menyesal dan berazam dah tak mau procrastinate anymore. but then, when next assignmnt comes, i still do d same thing. wishing to be hardworking?? u witch~! dah 8 sem wishing. haha

i have one assigmnt due tommorrow, have started 2%. still finding the mood to do the remaining part.(98%???) i think d motto for wak is actually made for me lah. work under pressure. selagi tak stress tak boleh buat kerja. kalau dapat point gaduh dengan boyfren bagus gak untuk assignmnt malam nih.agagaga.anehnya engkau.eh, aku! aha

boleh tak kalau nak duk saja2 je then everything's done! whoa!! eh, xboleh ke??? ottoke~??? saya adalah sangat malas.. malas tahap cipan. cipan pun agaknya tak malas cam aku pe..haih

oh, dah nak malam. kena mandi. malam ni kna siapkan essay and ade meeting jugak. tak pasti ape jawatan yang dipegang tapi diarahkan untuk hadir

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..maaaaalaaasssssnyerrrrrrrrrrrrrrrr~ *gaya panda golek2 kemalasan nih.

tapi kan...dalam malas2 tahap gaban laut cengginih..aku berjaya gak mencuci pakaian kotor yang diternak sejak bulan lepas dengan menggunakan cucian tangan.hebat tak hebat tak?? heeee...semua pun sudah dicuci. cadar, comforter besar peti, telekung semayang, dan baju2 semua. towel je x basuh, dah lembik tadi.. dengan tahap kemalasan nih, tak tahulah bila kain baju tu semua akan dilipat...mungkin jugak akan tetap berlonggok lam tong pink tuh sampai hujung sem or sampai diambil pakai~lalalala

dan best jugak bila dapat parcel barang shopping hari ni.hmm..starting to love warna biru... *smiling*

but then, kenapa baju yang wak bayar cantik tapi yang orang bayar sendirik tak lawa pun..?? hmmm..pasni wak bayarlah semua.oke??

i'll see u soon then~ *dear john*

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


2 comments:

VIETNAM said...

Kalau malas bacalah novel2 yg menarik..nanti wak postkan....k? :)

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

wah..saya sangat suka!!
cepatla pos~!!