sape nak itut angkat kaki~ ;P

Monday, January 17, 2011

macam surat untuk awak je... tapi awak tak baca pun kan?

bismillah...

apa yang kita cari kat dunia ni ek??

lupakan soalan tu..

i'm back in uum. yes. i'm still a student. not waiting fer posting letter wut so ever.

ade orang buat entry pasal result exam. saya x pernah buat macam tu. lupakan.

after all, uum hanya mampu buat saya kata~ x suka uum. pelislah.. last sem kut... they take my nanan away. so sape nak dengar saya membebel dalam bilik tu??

hari sama kuar result, ada AJL. saya suka cinta sempurna. tapi sound system malam tu memang tak best kan?? dan orang tu call. saya cakap, dan dia setuju. tapi macam tu jugak kan?? saya tahu.. hmm.. untuk yang selalu tanya2, saya tak tahu apa status kami. after all, saya hanya ikut arus. dah hampir 7 bulan. sekejap je. sebab saya tak tunggu eh.. sampai dah terbiasa. sampai rasa benci pun ada.

rasa seperti nak hilang dari Malaysia sekejap. nak pergi mane eh?? kat mana saya boleh pergi sorang2?? tunggu duit terjun dari KPM jap. lepas tu baru fikir balik. rasa nak pergi jb ke?? asyik rasa nak pergi jb. benda yang dilarang, yang tu jugak yang saya nak buat. orang tak nak saya kat sana pun. tapi kalau saya pergi, saya mesti akan menyakitkan hati sendiri je.

"orang akan buat seperti yang orang janji dulu" kalau saya dah rasa annoying, ayat tu tak cukup menyenangkan untuk hilangkan rasa menyampah tu. plus, awak ada janji apa2 ke? mungkin saya lupa. tapi saya tak lupa kalau benda tu cambest. seperti kalau diea dapat 3.5 n above untuk first sem, org bagi mp3 player. saya ingat tu walaupun sampai sekarang saya tak dapat mp3 tu. dan saya memang dapat lagi banyak dari 3.5 untuk 1st sem. sebab saya lupa, saya tak marah, awak ingat saya ni apa ek??

hm. ada sorang ex sahabat dunia akhirat buat lawak suh beli bb. saya bukan pilot macam awak. saya bakal cikgu je. duit saya nanti banyak saya keluarkan untuk fotostat latihan untuk students, sediakan realia je kut. mungkin awak tak perasan yang hidup awak best sangat dan mengundang bahaya kepada orang lain. kritikal sangat ke pemikiran ni?? wuteva.

kadang-kadang saya rasa macam mental. penyakit berjangkit kut..

tapi kadang-kadang rasa macam kejam jugak. tunggu hadiah yang ditetapkan sendiri. ye lah, kalau dah dapat banyak tu pun cakap ngan saya macam saya failed, eh, saya tak faham lah awak. awak mesti biasa je kalau saya sakit mental kan?? mesti awak cakap tu ujian dari Allah. mesti awak tak rasa bersalah langsung kan?? huh, tak baiknya cakap macam ni. tapi sebab saya tak terlalu fokus macam awak, so banyak lagi jalan keluar untuk saya. syukur ya Tuhan.

saya dah 24 tahun ni. sem terakhir di uum. akhirnya. tak akhir sangat pun sebenarnya. still ada setahun lagi di penang. kenapa lama sangat saya kena belajar untuk jadi cikgu?? dan rahsianya, saya tetap tak cukup pandai pun untuk jadi cikgu. kita tahu diri sendiri dan Allah tahu semua. manusia tak patut letak label.

dan yang paling benar, awak tahu nama saya tapi tidak cerita saya. kan?

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


p/s: mama belanja skincare regime baru sebagai hadiah dapat 4 flat. ok la tuh untuk saya yang miskin sangat sekarang ni.haha.

4 comments:

kasihredha said...

salam kenal
bestlah baca N3 di atas..

.Dila Yusof. said...

wah!!4flat!!!tahniahhhhh!!!

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

kasihredha: thanks kak.. bestnya klu blh round dunia mcm akak..hmmm..

dila: thanks lalink~ ;)

Nanan said...

they put me away from u so that u can always miss me la kakak :')