sape nak itut angkat kaki~ ;P

Sunday, January 23, 2011

Tuhan tolong saya lupakan dia.

bismillah..

banyak benda yang perlu direset. celaru jugak kadang-kadang tapi selalunya tak sangat bila fikir slow-slow.. bila ingat Allah.. *tarik nafas dalam2~

sejauh ni saya bertahan.. hebat. tapi tak cukup ikhlas, sebab banyak bunyi.

bulan dua dua ribu satu satu. saya selalu ulang dekat dia. bukan ada apa-apa pun.. untuk semua orang.. memang tak de apa-apa.. tapi sekarang lagi takde apa-apa. langsung.

mungkin saya kurang mendengar.. sebab saya sibuk bercerita.. at least saya boleh dengar awak gelak.. tapi takde satu pun yang awak faham.. walau diulang berkali-kali.. walau volumenya semua orang benci..

saya dah betul-betul terperangkap. takdir?? hmm..

takpelah, since selama ni saya sorang je yang plan sorang-sorang. so biar saya teruskan saja plan yang dah berubah ni sorang-sorang ye.. jangan kacau lagi.. ok??

kalau saya adalah semata-mata medium untuk awak belajar menghargai, menyayangi, saya terima. sekurang-kurangnya saya adalah satu pelajaran untuk awak.

doakan saya terus kuat, sebab saya tak berpegang pada prinsip awak.

Tuhan tolong saya lupakan dia.





No comments: