sape nak itut angkat kaki~ ;P

Wednesday, January 26, 2011

tido ajo kojo eh~

assalamualaikum..

tajuk entry sama dengan past tense. cuba tanya orang-orang yang dekat dengan saya, mesti ramai yang tahu yang saya memang suka tido. mungkin sebab saya senang tido makanya orang selalu kata saya suka tido. pukul 11 malam masa untuk saya tido. serius. kalau ada diskusi ke meeting ke perjumpaan atau apa saja di malam hari, pukul 11 malam tepat saya akan start menguap, mata berair2 cam orang nangis. serius.

tapi tu semua dulu. tak dulu sangat pun.. minggu-minggu lepas jadualnya masih sama.

tah nape 2 3 hari ni. pukul 10 malam saya dah tutup lappy, masuk lam comforter. baca doa tido. lepas pejam sambil berfikir, saya bukak mata. tak tido lagi. lepas 2 jam tak tido lagi. lepas 3 jam pun tak tido lagi. lepas 4 jam pun still sedar. then tersedar tengok jam kul 6. yay! dah tido!! punya happy sebab tertido.

nape yek?? walaupun dah banyak malam cuba train untuk tido awal, tapi result sama je. terkebil-kebil lam comforter semata-semata fikir dah tidur ke belum aku nih..

pastu paling tak tahan tetiba gak rasa stress tak tau datang dari mana, pastu air mata pun dan dan nak keluar sama.. mau tak tambah stress camtu??

sampai rumet tanya.. saya ada masalah ke.. rindu boyfren ke..

saya tak rasa pun masalah ni teruk sangat.. tapi nape effect dia sampai macam tu sekali??

arrrrgggggggggghhhhhhhhh~!!!

tak nak jadi kuat lagi dah. tak nak jadi positif sangat dah. tak nak jadi baik sangat dah. supaya takde ujian. aci tak macam tu??

sesaknya dada..

bye.




2 comments:

Nanan said...

kak d~ kenape ni? parah ni kalo da xblh tdo. huhu

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

xtau la nan... n tak tau gak nk buat cemane.. huuu