sape nak itut angkat kaki~ ;P

Friday, January 21, 2011

sejuuuuuuuuuuk~

assalamualaikum..

saya tak pernah seserius ini. pernah terfikir tapi semalam baru terluah.

"dunia dah nak kiamat ke??"

tau tak nape?? kat uum tak pernah sesejuk ni.. kelajuan maksimum untuk kipas bilik adalah satu. kalau ade 0.5 saya akan pilih yang tu. dan saya pakai sweater sepanjang hari. ngalahkan duk oversea. tu pun tangan masih sejuk giler. saya takde selipar bilik, so saya pakai setokin curik. curik sebab sampai sekarang kak eg tak tau saya amik stokin mahal die. hehe.. sorry ye kakak, saya tak mampu lah nak beli stokin mahal.. kikiki..

kalau jalan gi cafe, lebih selesa genggam tangan seseorang. tangan terbaik setakat ini ialah tangan didie sebab dia mamalia sejati. tangan dia panas. takleh genggam tangan boyfren sebab xde boyfren. tapi sebenarnya memang takleh genggam tangan boyfren sebab haram. buatlah kalau nak masuk neraka. hoho..takut lah tu. memang patut takut. sekarang Allah bagi sejuk giler sampai saya terfikir pasal kepanasan neraka. saya berlindung dari azab api neraka. amin...

dan kadang-kadang bila tak tahan sangat saya akan pakai glove ice skating. memang saya tak tahan sejuk. sangat. kalau boleh peluk manusia sepanjang hari kan best. peluk abu? abu pun sejuk. kalau ada laki mesti dia bagi saya peluk kan? walaupun tangan saya sejuk macam ais. haha

pelik.. tak pernah pulak sejuk macam ni.... ke dah nak mati?? ya Allah..

dan

saya dah agak dah

bangun pagi tadi saya dah lupa perasaan semalam. kenapa boleh jadi macam tu ek??

kan best kalau semua lelaki dalam dunia ni adalah lelaki yang bertanggungjawab. boleh la perempuan takde cita-cita macam saya duk senang-senang tengok cite korea je. tak payah fikir pasal nak cari duit segala. abes blaja, ade orang masuk meminang, dan dia fikir semua pasal nak senangkan hidup saya.. saya tahu, ada sangat lelaki macam tu.. tapi dorang tak jumpa saya, dorang jumpa perempuan lain. apa yang saya merepek ni? haha

sape tau mana nak cari tshirt putih kosong? kain tak jarang, and betul-betul kosong?? sape tau cepat angkat tangan. 1. macamlah nampak. 2. macam lah ada orang baca. boooo~

boring takde benda nak dibuat. jap lagi jom pegi joging nak??

jom.

>.<













No comments: