sape nak itut angkat kaki~ ;P

Sunday, December 26, 2010

status: sama. ;)



assalamualaikum..

tadi jln2 kat belog nanan, dia buat entry status 2010 kt fb. semua org tau kan kewujudan benda tu?? macam best je..teringat tengah hari tadi aku stalk fb budak tuh, baca semua status dia. gigih tak aku stalking?? haha..terus aku pun gedik click jugak nak tengok status sendiri..


nah amik ko kalau view ngan date skali ade 47 photos. kebanyakan status aku sendiri pun tak paham or tak ingat apakah yang membuatkan status tu jadi macam tu..hehe..

n yang banyak jugak adalah ayat2 aku sendiri. aku yakin. walaupun ade ayat yang korang mungkin jumpa kat page orang lain, seolah2 ayat itu dari tumbler where so ever, itu adalah ayat aku. dan feveret status ade 2 kut.. d 1st one dah lama tercipta.. selalu terfikir bila rasa down.. lebih kepada nak sedapkan hati je.. harap2 jadi jek..hee..so macam tu lah aku.. i rarely tell others bout my problem.. fikir dan settlekan sendiri aje...




segala yang terjadi dalam hidup kita, adalah perkara terbaik yang patut kita lalui, walau apa pun ia. percayalah!





dan yang kedua pulak untuk seorang kawan. eh, ex kawan. dia dah tak nak kawan dengan aku. tiba-tiba je 'ter'reka ayat tu.. harap dia tanam dalam kepala otak dia sebab aku ikhlas bagi ayat tu. ikhlas ke?? mana ko tau??


hidup bergembira seronoknya, dengan penuh gelak tawa selalu, kelak akan membuatkan kita menitiskan air mata. sebaliknya, hiduplah dengan penuh ujian, yang mengajar kita erti tabah serta kuat dan bersyukur akan membuatkan kita tersenyum bila segala kesusahan yang dihadapi berakhir.


best jugak baca semua status tu. rasa macam baca surat cinta or message lama. sorry la perangai aku memang pelik sket.

dah nak masuk tahun baru kan?? sekejap je masa berlalu. ada satu status "cepatlah bulan dua dua ribu satu satu". sekarang dah tak tunggu dah. mungkin aku je yang rasa tertekan dengan benda tu tapi bukan ada pape pun sebenarnya.. i'll end up regreting for thinking too much je nanti.. tengoklah.

daaaaa....



No comments: