sape nak itut angkat kaki~ ;P

Wednesday, December 1, 2010

contest oh contest...

assalamualaikum...

tade ape yang menarik pun nak dicerita..

tadi bukak fb jap.. tgk kat radiusite.. page penjual shawl yang kaye raye tuh.. hoohoho..pastu tertengok kat post contest.eh, dah mula eh??

pastu terklik lah kat pictures contestants.. eh, ade gambo aku skali?? kikiki...

so saje lah, gatal tangan.. nk cakap kat sini..

silalah vote saya. agak tade kerja disitu yer... hahaha...

tau dh xkan menang..saje nak mencapub.. tp macam bukan aku jek camtuh. memang pun! haha

kalu anda pun saje nak tergatal tangan nak like, silelah like gambo saya yg tak cantik pun tuh...ngehehehehe...

mula2 klik sini n like page ni dulu tau..


pastu klik la kt gambo nih, n tekan lah butang like jugak..


kalo anda dah terlike tuh, terima kaseh la bebanyak yer...hehehehe...

k, tu je nak cite....

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

;)

p/s: ingat beratus2 org join..
eksaited bile bukak2 td dh ade 70 likes dari orang yang tak dikenali... thank u muchos~ tp kompem la yang cantik akan menang.
tau nnt akan kalah, so jangan nak perli2 aku hoke. cau~

No comments: