sape nak itut angkat kaki~ ;P

Saturday, December 25, 2010

titik.



assalamualaikum...

Dengan nama Allah yang maha pengasih dan penyayang.... aku berlindung dari syaitan yang direjam..

Allah cipta aku..Allah cipta segala yg ada padaku..Allah cipta hatiku... Allah beri petunjuk padanya.. Allah bagi sedikit kesulitan untuk hatiku hidup dengan sihat. Allah, permudahkan jalannya mencari penyelesaian pada setiap masalah yang Kau lemparkan padanya..amiinnn...

dan aku bersyukur pada segala yang Kau limpahkan padaku... petunjuk untuk ak sempurnakan hakMu Tuhan...

:: 2 3 hari ni.. asyik mimpi dia.. moga bahagia.. aku masih mengharapkan yang terbaik untuk kamu ::

:: 2 hari hangout with geng tusyen.. lepak kfc..g kb mall..pc..main bowling.. terus bwk ak pada dia.. dia yang ajar aku main bowling hampir 5 thn dulu.. x selalu pun main.. tpi apa yang die tunjuk lekat kat pale sampai skrg.. menang 1st set..naseb baik semua dh kenyang..lau x..mati ai kena belanja makan ramai2 tuh..hoho ::

:: remember years ago.. a fren cakap.. dia suka lelaki yang berusaha untuk dapatkan girl yang dia nak walaupun girl tu dah ade boyfren.. n aku cakap, Tuhan tolonglah jangan jangan jangan jadikan aku girl tu... aku tak mahu memilih... apa rasanya jadi lelaki yang menyintai tetapi girl berdepan pilihan yang lain... pasti sakit! aku tahu itu ::

:: u lived with that quality fer more than 23 years.. n u wish to change in 30 seconds during ijab kabul?? Aku hanya mampu bersangka baik pada Tuhan.. ::

:: suka baca surat cinta, tapi dh xde. mama dh bakar. since august 2007, x pernah dapat pun... even after 4 years... xtau pun nama family.. ape ni??? ::

:: jangan mengeluh. jangan mengeluh. diri sendiri juga kurang. x cukup baik untuk dihargai. hanya mampu redha ::

:: korang tengok WGM x?? i do. khuntoria's. dh addicted. nk jadi mcm dorang. tapi, hmmmm..mengeluh lagi. x baik mengeluh. Allah, temukan ak ngan orang yang penuh kasih sayang mcm dia. amin... ::

:: hujung2 minggu orang lain keluar berbahagia dgn bf, bf dtg jln umah, bf ajk lunch ngn family.. aku xde semua tu ::

:: jeles ngan orang yang bercinta mcm kawan, lama2 pastu kawen.. bestnya leh kawen ngan orang yang dicintai.. ::


aku type je ape yang terlintas kat kepala.. celaru sebab segalanya terlalu sempurna di jalan Allah.. tapi hati pedih. pedih. pening.

titik.



No comments: