sape nak itut angkat kaki~ ;P

Saturday, July 17, 2010

can't stop~!! help me~!! ;P



HELP~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oho..assalamualaikum..
Justify Full

hari ni hari sabtu. hari ko-k di UUM. macam sengal kan?? hari sabtu pn nk kna g kelas.. kelas yg x payah blaja ape2.. fortunately dapat cikgu hamdan yg sempoi tu.. boleh sembang sambil buat hal sendiri..haha..x macam kelas pun.. tapi still kena pki baju ko-k yg warna putih tu.. tp hari ni masa cam laju sket bergerak sebab kitorg dpt vest khidmat masyarakat..warna coklat..quite nice la.. saiz pn oke..

in d afternun plak, ikut mira g changlun.. banyak barang yg nak kna beli sebenarnye..almaklumlah..aku ni sangat la berbaik hati memberi sedekah barang2 aku kt pencopet...tak mau banyak pulak kan kamu curi...hmmm.. xpela.. dh rezeki kamu...

tapi, bile sampai je kt depan C-Mart (shopping complex yg paling terkenal la kt changlun..erk..haha).....


homaigod~!! aigoo aigooo~!!!

ade ekspo la~!!! maka mata aku pn tetibe terbling2 kejap... tapi sungguh, dlm hati aku dah bising.. lau x terbang barang 50 hengget xnama zuhairah dahria lah aku hari ni.

kenapa weyh..kenape aku xboley stop shopping?? walaupun aku dh janji xnk beli ape2 dh sem ni... adakah aku termasuk dalam golongan org munafik?? o men...

dan benda pertama yg mata aku tangkap is xlain n x bukan. .. shawl. ramai org tahu bahawa aku adalah tokey tudung bawal. tp selama aku jd tokey tudung bawal, x pernah plak aku giler beli tudung setiap kali keluar tudung ngan pesen batu baru.. xde pun. tapi klu shawl. oke. bnyk sgt kut syaiton dalam kepale.

dalam masa yg sangat singkat td ngan nak beli pelbagai barang kununnye tu... aku rembat jugak 2 lai shawl ni.. sbb cantik kut..

asek pink.


dan dgn rasminye kehadiran 2 lai shawl ini telah menggenapkan koleksi shawl aku ke angka 30 helai. whoaa~!! eh, ke lebih?? haha..

ni koleksi b4 blk cuti sem lps lps... masuk sem baru, tambah lg 7 lai.hehehehe
tapi aku still xdapat shawl polka dot cotton macam nanan.ish, jeles.

shud i buy a shawl organizer?? hmmm...

huh, mcm boleh bukak kedai plak... tp yg bestnye hampir semua shawl ni aku beli ngn harga kurang drpd rm8 termasuklah 2 yg terbaru tuh..hihihi... beli murah tapi klu x reti nk stop buying, abes jugak duit nnt kan kan kan?? insaf lah wahai zuhairah dahria...

itu sahaja untuk hari ini. mlm ni nk mkn soto koteow lg.hee ;)

with luv
t.i.c.k.d.i.e.a

p/s: zahirah dahria, sila jeles.
p/s: shud i sell shawls too?? hmmm....




3 comments:

Unknown said...

gile ah byk shawl!!

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

hahahahahaha.. ala...semuanye murah2 je.... xde yg mahal pun..boleh la kumpul jd banyak..ekekeke...

yaadahria said...

kanda...
ore juga sdg kmpul shawl yg mletup....
skrg neh ore pkai inner...
ngeh3...