sape nak itut angkat kaki~ ;P

Sunday, July 11, 2010

nanges nanges nanges tido


assalamualaikum..

oke hari ni 1st day klas..tp xde klas. xde klas tu best sebenarnya.. tapi bukan untuk hari ni.. sebab aku betul2 berharap aku leh tau cane gaya klas inovation tuh alsebab aku terpk utk drop n add subjek parenting dsebabkan subject CM yg kununnye dh full... tp sebab klas tu cancel, so aku xde reference utk aku make decision, to stay or change subject. pastu plak, lecturer CM plak kata yg die open je klas tu utk semua TEYL students, dan d lecturer adalah agak best. oho...

so dgn ketiadaan klas tu, aku pun blk lah bilik, kununnye utk mengemas bilik lah..dari smlm aku dh start angkut brg dr stor, dan kununnye jugak semua barang dh diambil termasuk 2 lai seluar aku yg duk bersidai ats kerusi lam stor dlm keadaan berhabuk (n aku btl2 wonder mcm mane seluar2 tu boleh ade kt luar beg, bkn dlm beg). tapi bila aku unpack semua brg td..ak dh rasa macam banyak je benda yg xde. memang sungguh. stok shower foam aku xde. brown skinny jeans aku xde. bekas tmpat isi kain baju kotor aku pun xde. dan aku xtau ape lagi barang2 lain yang hilang.. demit..aku mmg rs down, so badly oke. dh la cermin besar aku mak cik cleaner dh sapu.. naseb baik perahu reebok yg wak bg still ade.. lau yg tu pn xde.. mmg aku bertukar jd monster r..

then, bila turun mkn, nurah plak gitau yg beskal yg kitorang beli dengan harga RM180 (abe yoe sponsor)+rm30 utk brek baru tu xde kat tempat yg kitorang letak pada sem lps.. n kitorang baru teringat yg kitorang lupa utk alih beskal2 tu ke tempat parking motor.. o man.. adakah aku sangat malang hari ni o wut....?? aku sayang kut beskal tuh... :'(

sangat rasa mau nanges..

org yg nak pegi sabah pn x msg pn lam 2 hari ni.. belom pergi dah kna tinggal.. klu dh pergi xtau la..

k la, nk nanges dan tido.

makin kurang kasih sayang..
t.i.c.k.d.i.e.a


p/s: Ya Allah, berilah aku petunjukMu untuk aku tabah..makin tabah..dan makin tabah...amiin..

2 comments:

Nanan said...

kakak, sila jangan sedeh sedeh. tolong saya kemas barang lagi bagus.haha

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

haha..boleh jugak..eh, nape dh kemas sume?? xsempat nk tolong..weee~! ;P