sape nak itut angkat kaki~ ;P

Sunday, July 11, 2010

kenapakah???

assalamualaikum...

waduh3.. penatnye nek bas siang dari jerteh ke uum... rasenye perasaan oke-nak muntah-oke-nak muntah ade la dalam sploh kali bersilih ganti time aku duk lam bas tu... tapi kenapa yg pertama, kenapalah aku tegar sangat mau update belog nih sedangkan aku sangat lah mengantuk pada saat dan ketika ini...??huhu...

subject matter pertama since aku bertapa kt bilik nurah td..was kawen. cik tun ataupun skrg dh tukar jd puan tun, dh kawen. maisarah mansor matarudi pn br bertunang n bkl kawe. cik chupp tgh buat persiapan kawen. tiqah mekap pn dh start memujuk ayah die utk bg die green light utk kawen. oke.semuanya adalah tentang kawen. so, kenapakah semua org sudah sibuk mau kawen~!!!!?????

kita dah besar ke weyh~?? kita dh kna kawen ke~???

kalau xnak kawen lagi boleh tak???

nk tunggu prince charming turun dr langit~! aha..

personally, aku rasa xperlu lagi la kut kawen lam ms terdekat ni... nampak mcm lebih kpd kehendak, bukan keperluan.. dh la semua bnda kawen mawen tu duiiittt jek..uish.. xkut ngah xde2 duit nih... tp xtau la org lain pk ape kn.. up to u la guys.. korang pk la ape yg terbaik untuk hidup korang k.. sbb bagi aku, untuk kawen lam ms terdekat ni, mcm lebih kpd menambah problem je..kenapakah??? oh, ini aku ada jwpn..sbbnye..

1. aku tak bersedia lg utk kawen.
2. aku tak pandai masak.
3. aku tak pandai mengemas umah.
4. aku tak bersedia lg utk pk perlindungan yg mcm mana yg patut aku guna utk elakkan diri dr pregnant, sbb klu aku prgnnt b4 abes blaja, aku kna sack n kna byr blk scholar yg beratus riban tuh...
5. aku tak bersedia lg utk pk sal hidup aku independantly.
6. aku still nanges2 tak tentu pasal n hemo2 kt boyfren bagai org sawan.bukan ciri2 isteri yg cemerlang kan??? *tp at least ak x pernah tengking or maki hamun die tau..slalu marah bnda lain, saje buat die jd kaunter lps geram..hehe
7. klu kawen pn aku ttp jd penghuni tetap kolej YAB uum.
8. xde lg org yg kata nk masuk meminang ak lam ms terdekat nih..


so xkan kawenlah aku lam ms terdekat nih. aku rasa aku baby lagi.haha.sewel kan??ah, sukalah hati~!!

nak tido dah. sape2 nak kawen tu, jemput lah aku ye~!! ;)

kurang kaseh sayang
t.i.c.k.d.i.e.a

p/s: kawen bwh pedang tu best kan??? wink2*~ gatal ;P

2 comments:

Anonymous said...

hahahaha...
waja aje ko ek... :D

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

knlkan saya ngn ank datuk, n kaedah pencegahan kehamilan yg xde effect buruk, saya kawen minggu depan~!! hahaha