sape nak itut angkat kaki~ ;P

Sunday, February 20, 2011

apa yang tak kena di antara kita??

bismillah..

tahukah anda, kita sakit ke.. gembira ke.. we still dunt know our future kan??? so tak perlu lah nak ikutkan hati dan perasaan sangat.

apa yang penting, kita kena percaya ada urusan Allah yang lagi berguna untuk kita di masa hadapan...

kalau nak cakap pun, orang bukan faham apa yang kita rasa..

bersangka baik pada hidup..

segala masalah kita, segala sakit yang saya rasa, salahnya bukan anda seorang saja. salahnya saya juga. mungkin naseb tak berapa baik untuk saya.. tapi kita boleh jadi kawan kan?? awak hanya bermasalah dengan saya. but u are good person indeed..

you all tengok we got married x??

for the next journey, saya sangat berharap untuk jadi macam khuntoria. lepas kawen pun xpe. tak payah couple pun tak pe.. sebab saya dah well trained ;)

tapi risau jugak, nak gamble takut salah jumpa.. huuuu

kena kenal jugak kan?? saya tak cukup kuat untuk guna orang tengah je.. tak cukup baik jugak..

this is not a bad thing after all.. i learnt to be more sensitive towards special people.. i learnt to be creative towards stressful people.. i learnt to be a joker so that he can laugh. and the most important thing, i learnt how to be positive to life. problems will always surface, but it's up to us how to take it and handle it. macam-macam jenis masalah, macam-macam cara dah digunakan. but lastly i just quit. haha

ok, so the next mission,

jangan rapat dengan orang yang nerd.. sebab saya tak sesuai dengan orang sebegitu. ingat!

berbalik kepada taste asal. siap ada taste walau diri hampeh sahaja. TDH. tall dark handsome. *ade hati kau ye~ salahkan Eric Dalco.

selamat datang orang yang bermasalah~ saya sangat bersedia untuk anda!! haha. jangan datang ngan masalah dadah dah ler.. xde der saya mau layan.

oke dah abes mission.

sebenarnya tak salah langsung untuk jadi normal. untuk rasa sayang, untuk rasa rindu. dah Allah buat manusia macam tu. yang salahnya bila kita melebih2, dengan niat yang salah menyayangi, merindui. saya dah penat explain. dah awak cakap semua tu salah, suka hati awak lah. saya tak nak jadi less human.

senang cerita, saya nak jadi macam victoria and nickhun. kalau nak tahu cemana, tengok lah WGM khuntoria. ;)

cik hati, sila kuat.

(^________^)






No comments: