sape nak itut angkat kaki~ ;P

Thursday, November 11, 2010

hari perasaan mau mengalirkan air mata..

assalamualaikum..

hari ni was fine, till the conversation started to touch on car. dah mengalirkan air mata. the rule: u do bad, u get the extra special attention. u got what u want.

pastu petang tadi pulak kena gi bukit keluang, prepare for hari ihtifal TASKI ABIM. mama is org kuat ABIM n TASKI, so i'm involved. kna jadi dulang girl esok bersama nana. mula2 dah pakai jeans ngan tshirt. ye lah, sebab dah tau akan buat kerja2 kilang, tampal menampal, susun2 benda, gerak2 sana sini, but then kena marah. the rule is dun drop the water face. vvip.. image.. crap! tapi tukar jugak pakai baju kurung.



cukup geram tak muka tuh?? tapi apesal cam nak senyum gak?? hoho, biasalah, geram tak pernah bertahan lebih dr 2 minit.




haha..ngan nana skali kna pakai baju kurung..wehehehe




huh, smart lah.benda ape namanye ni ek?? best naik kete baru papa, tapi interior macam style org2 tua sket.hoho..


n then last skali was the stupid application kat fesbuk. hari tu aku gatal tangan put his name kat application tu..tapi tak publish pun. sedar2 tadi die publish benda tu. lepas 2 jam kut baru sedar.Ya Allah..messy nye perasaan.. rasa nak nanges lagi!!! harap2 takde masalah ngan benda tu..harap2 Allah tolong aku.. aku taknak susahkan dia lagi... aku nak dia bahagia je. aminn...walaupun aku tak tau langsung apa dah jadi ngan hidup dia sekarang. part tu aku dah janji, since dat day, aku memang tak nak peduli langsung pasal dia.

cukuplah perasaan tak senang ni.. aku taknak campurkan dengan benda-benda lain.. think zuhairah dahria think! be responsible with ur decision! chaiyok2!!

nak tido dah..sok kna bangun awal.. nanait everybody.. tolong doakan saya bahagia dan tenang dalam hidup ni ye... hmmm.. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



No comments: