sape nak itut angkat kaki~ ;P

Tuesday, August 17, 2010

kerja gedik2~tips pakai inner syria tanpa bagi muka jadi bulat



assalamualaikum...

hari ni xde klas. cuti la maknanya. bila dah cuti ni, macam2 lah plan aku.. nak kemas bilik lah.. nak kemas loker la..nak baca buku lah..nak cari bahan esaimen la..nak lipat kain lah..tapi at d end of day, haram satu benda pun aku tak buat..haha..satu-satunya benda yang aku buat hanyalah mengadap laptop, online men fesbuk sampai eye bag makin besar...aha..mandi pun nak kena remind ngn rumet.wahaa..tapi aku dah mandi oke walaupun lambat..


eh jap, terganggu la plak...aih, incik boyfee, apesal la call time2 ceni..mengacau je..

oke, sambung cerita sambil sembang ngan incik boyfee..

sambil2 men fesbuk tu, aku dengar lagu no other by super junior. best woo lagu tu..maybe sebab aku tengah happy kut sekarang ni.mwehehehe..asek dengar lagu cintan cintun.. xde keje..haha..

oke, boyfee dah letak fon...sebab 1/2 jam lagi die nak bukak puase..dia kat sabah, so bukak puase pun awal, lam kul 6.30 gitu..best gak kan kalo sahur kat semenanjung, bukak kat sabah, puase sekejap je.hehee....

tetibe dh nak dekat2 petang gitu, rumet aku kecoh2 sal sorang minah blogger cun bakal doktor belajar kat indon ade boyfren kaya raya..huish..serunuknye mak datuk..orangnya cun melecun pakai tudung saji ngan baju kaler lari lintang pukang tak masuk langsung ngan kaler kasut pun orang tetap puji ..nak tahu ke sape die tu?? haha..carilah sendiri..xmo aku link...sebab aku rasa macam share dosa promote pompuan cantik untuk santapan mata umum je..tapi sungguh r budak tu memang cantik. pastu dalam belog dia pulak, ade lah tutorial untuk sesape yang nak pakai inner syria tu tapi tak nak bagi bulat, iaitu dengan cara tetas sket jahitan inner tu kat belakang..sbnrnya aku dah tahu lama dah daripada nurah..tapi sebab blogger tu cantik sangat barulah rumet2 aku nih beria nak testing alter inner tu...

dan hasilnya....


dengan menggunakan inner nanan sebagai bahan ujikaji...









taraaa......







hahahaha..cantik x cantik x..?? penat tau aku yakinkan dorang yang dorang pun leh pakai shawl ngan cantik, bahkan lebih cantik dari aku. nyesal pulak ajar dorang pakai shawl.mwahaha.kidding~!

kami ade 4 orang model berbeza ngan inner and shawl yang sama, boleh pilih nak tengok yang mana..weehee...model 1st tu pakai bedak... yang 3 lagi natural beauty.mwahaha...yang selain drpd aku tu memang cantik kut..muka dorang flawless..x macam muka aku..huhu..tunggu la aku pakai SKII nanti.. ntah bila nak pakai pun xtau..plus, mampu ke?? *wonder~

eh, cite sebenarnya pasal inner tu kan?? aha.. oke, kalau korang perasan lah.. selalunya orang yang pakai inner syria ni, inner tu akan melekat kat dahi orang pakai tu kan..pastu muka die pun akan nampak bulat kan..so disebabkan kesan macam tu ramailah xnak pakai inner macam tu sebab takut muka jadi bulat..haa..tp bila korang dah alter inner tu, korang boleh tengok yang inner tu dah x melekat dekat dahi korang, and korang leh buat effect tirus tu setelah korang tetas jahitan inner tu bagi muka inner jadi besar..

so untuk yang teringin nak pakai inner tapi takut muka jadi bulat, boleh lah try tips ni..manalah tau korang pun boleh nampak cantik jelita macam blogger bakal doktor cantik boyfren kaya tu kan...

till then, selamat mencuba, n selamat berbuka puase...

with love,
t.i.c.k.d.i.e.a

p/s: rasa nak kumpul inner pelbagai warna la pulak kan.... wakkkkkkkkkkkkkk~!!!!!!! sponsor~*ngan muka comel mintak.biasa lah kn.. macam la korang x pernah buat... ;P

3 comments:

yaadahria said...

juhe gdiks gila!!
hahaha...

aisyah said...

saye pkai bdak baby je oke.. hahahah..:)

Anonymous said...

sape doktor tu?