sape nak itut angkat kaki~ ;P

Tuesday, August 3, 2010

loli-loli-lolipop-pop~! ;)


assalamualaikum..

mlm tadi aku tido sangat lambat..kul 3.eh, ke kul bpe, dh lupe. susah nk jumpa hari zuhairah dahria tido lewat, nk plak time xde assgmnt. selalunye kul 11 dh pgsn. tp rsnye bkn mlm td je.lately nih suke tido lambat. tiap2 malam berharap ade panggilan tepon dr jauh. dr mane2 pn xpe.. dr kl ke..dr jerteh ke..dr sarawak ke..mau pun dr sabah. semua pun aku tunggu.

dan hari ni aku bangun awal pulak. kul 9.30. in fact, pas subuh td tido pn tido2 ayam je.. cuz i was expecting a call from negeri di bawah bayu, from wak. like he did yesterday morning. of dis wak, perangai die aneh tau. dia sangat susah mau contact aku..mau msg ke hape.. x amik hati gelpren.sangat menjengkelkan.haha. tp perangai dia akn berubah bila birthday aku nk menjelang tiba. klu thn2 lepas, dia akan start calling like 4 5 x sehari starting d end of julai lg semata2 untuk wish n nyanyi lg birthday.. so sweet kan??melting~! pang di situ~!! haha ;P

tp as he is working in sabah now, i thot there wont b such calls anymore..maklumlah..keje ngalahkan doctor, on call lah.. duty la..boss panggil lah..bz amat.sigh~ tp kan, jangkaanku meleset sbb on august 2nd morning, kul 7.45, he called. he still did it~!! happy2 sampai boleh senyum lebar sampai telinge mcm ni

(^___________________________________________^)

haha..kusangkakan pelangi cantik hati munge2 tu boleh stay lelame la kt hati nih, hmm..last skali hampes, hari tu die duty plak, ntah abes kul bpe pg tadi, dh x contact lgsg dh..ari ni senyap pompom aku tuh ha..aish.. tunggu punye tunggu punye tunggu, jap jap tengok empon, xde pun call... hmmm.. xpelah. lalink dila ade kt twitter..beliau mcm dh sihat je.. lalink bella pn mcm ade jugak..tunggu lalink nana lg sorg..eh, lalink nana bz nk konvo esok... tahniah nana.nnt dh keje belanje kami makan yer.. ;)

hmm..at least dia x lupa untuk berperangai aneh buat hatiku munge2 pink kembang mambang kn? haha

nah, hari nih nak tuju lirik lagu pulak.masih lagu sama. lagu ni sangat bermakna. untuk semua yg aku sayang.untuk kamu kamu kamu~!! i heart thee~! ;)

Ku Ada Kamu - Adira AF8

Di kala ku kehilangan di dalam kegelapan,

Kau suluhkan sinar petunjuk,
Di kala ku kesedihan,
kau ukirkan senyuman,
Dengan penuh sabar memujuk,


Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh.


Andai hari esok langit akan runtuh,

Tabahlah menjunjung bersamaku,

Andai hari esok dunia gelora,

Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Di kala aku tak pasti,
Kau tampil dengan berani,

Membimbing agar lebih yakin,

Dan bila hidup penuh soalan,

Kau berikan jawapan,
Melengkap semua kekurangan...

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh,


Andai hari esok langit akan runtuh,

Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,

Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.


Tidak mungkin diri ini mampu,
Hidup tanpa doronganmu,

Andai hari esok langit akan runtuh,
Tabahlah menjunjung bersamaku,

Andai hari esok dunia gelora,

Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.


sekian.

with luv, muchos
t.i.c.k.d.i.e.a


p/s: aku kurang gemar blog yg ade lagu. tp td aku jln kt blog si sofie ni, aku suka~! walaupun ade lg. people change~;P

No comments: