sape nak itut angkat kaki~ ;P

Monday, August 2, 2010

saya suka dan tak suka hari isnin dan khamis di uum.

assalamualaikum..

seperti tajuk entry di atas, contentnya juga adalah sama. saya sangat suka dan tak suka hari isnin dan khamis di UUM. hari isnin dan khamis adalah hari di mana abang2 palapes dan suksis memakai uniform mereka untuk ke kelas. saya sangat suka apabila boleh melihat abang2 askar ini memakai uniform mereka, seolah2 incik boyfee ada di UUM. tetapi saya juga sangat tak suka melihat abang navy memakai uniform putih dan biru itu di UUM kerana hakikatnya incik boyfee sekarang berada di sabah.waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'( sangat rindu beliau..........~!!!!

kenapa navy selalu kena kerja jauh2?? kenapa post boyfee saya ke sabah???padahal dia tak suka pun duk kat sana..tiap2 hari pun cakap nak balik semenanjung..tiap2 hari pun dia penat..tiap2 hari jugak tak cukup tido..sampai otak pun dh tak betul..macam mana nak pertahankan negara kalau otak die tak betul??

tapi lately ni dia sangat baik..suka cakap nak balik jaga saya..saya ingat dulu saya tak kisah sangat bila dia jauh..bukan dia tak pernah sailing pun sebelum ni..pernah belayar enam bulan jarang contact pun oke je..tapi sekarang dah lain..baru je sebulan dia pergi sana, saya dah mau dia balik.....

wak cepat lah balik..mau makan sayur banyak2 dekat tepanyaki..... :'(




ku ada kamu by adira

sangat best kan lagu ni?? nah, saya tujukan lagu ni untuk wak atau nama sebenarnya azhar ros azmi. sayang wak ketat2~!! (sesape yang nak muntah baca ayat ni silakan muntah, aku tak kesah.)

4 comments:

Nanan said...

oh baru saya tau hari isnin & khamis hari bdk2 pakai uniform. patutlah~hahah.

okay, dah termuntah di hujung entry akak.hahah :P

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

ish3 nanan ni...dh bape lame duk uum??

muntah eh?bagus.xkesah pun.aha ;P

bella said...

waaahhh!!!tersentuh gler dgn ayat azhar itu!meltinggg~ *pesal aii pulak yg over tachink ni...;p*

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

kan?? huhuhuhu.. i rs die saje je nk buat ayt sedey nk suh i g sana..noti~!! ;PP