sape nak itut angkat kaki~ ;P

Tuesday, August 24, 2010

saya dapat award yay~!! ;D


assalamualaikum..

thanks datin aizan alsebab bagi saya award~! ;)

dan sekarang saya mau menyelesaikan misi hari anugerah ini dengan menjawab soalan2 terkumpul seperti di bawah .. ;)


1.bagi award pada 5 org yang ade nilai persahabatan dalam dunia blogging.

penerimanya ialah

..nanan..

..aisyah..

..nana..

..mazhad..

n

..stalker..

2. apakah nilai persahabatan yang ada pada blogger2 tersebut

nanan n aisyah ~huish, bnyk rahsia ngn dorg neh~! stok2 gossiper cemerlang gemilang terbilang! ;P

nana~ aku belajar jadi baik ngn die, jahat pun ngn die gak. pakej lengkap.aha

mazhad~ aku pernah dapat komen membina dr beliau. thanks mazhad. ;)

stalker (s)~ tanpa mereka, traffic belog saya takkan naik secara mendadak. weeee~ kantoi. thanks sebab singgah belog saya. xde benda yang menarik pun kan??

3. sila nyatakan perkara paling hebat yang pernah dibuat sebagai sahabat untuk dijadikan panduan dan ikutan??

huh, mencabarnye soklan neh... macam xtau lah ape jawapan die... huu.. kena tanye org lain neh.. tp rasenye yg aku sedar, aku tak pernah emo kat kawan, x pernah marah kawan, n x pernah berdendam ngan kawan yang buat taik kt ku. dorg mesti ade reason kn?? bagi aku, semua kawan adalah kawan dunia akhirat, sebab apa yang aku buat kat kawan di dunia ni, semuanya akan dihitung kat akhirat nanti. and sebab tu jugak, aku x memburuk2kn kawan kat belakang supaya kawan pun x memburuk2kan aku kat belakang. simple. ;)

sehingga berjumpa lagi.. tata.....

luv luv luv,
t.i.c.k.d.i.e.a





4 comments:

Anonymous said...

datin happy u dapat ambik award neh..muehehehe.. :)

xoxo!~

KinosKoko said...

1st tym dpt award..teruja2...

yela2..aku kan pakej lengkap..kalo x lengkap, x masuk dlm pasaran..hik~

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

nana I,

u know dat we'll always care bout 1 another ;)

nana II,

tau xpe.ngehehe

Nanan said...

ala i nak yg hardcopy punye. boleh simpan dalam almari kaca umah. hahaha

nway, thanks kak D~ :)