sape nak itut angkat kaki~ ;P

Wednesday, August 4, 2010

saya mau saya mau saya mau semua~!!!





assalamualaikum

boleh x kalau saya mau semua yg di bawah ini sebagai adiah birthday???



pink ipod.jatuh cinta.pernah jadi janji palsu.






baju putih.putih putih putih.oho~mengigau.boleh beli di sini






external hard disk kaler pink.mau mau mau~xlalu makan.teringin.perlu jugak sekarang.






saya sangat suka kaler muka orang....dh lama mau ini...huhu..





cantik kan??hmmmm~ kt sini untuk beli
mau yg pink



oho..pink lagi...~ tp saya sangat suka!




nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk~!!!!!!!!!!!!!!!!!! mama pelis~ (T.T)


last but not least.. tp yg ni saya kena tunggu kn?? oke... ;)



boleh tak kalau saya mau semua??

oho..

mesti x boleh kan??

xpe lah.


but hoping, dat God will give wak d message thru his hart cuz he doesnt read my blog.ehe..


will update d present bila dh dapat oke.. ;)

bye.

xoxo,
t.i.c.k.d.i.e.a

p/s: tiket flight to kk with confirm weekends lg best kn kn kn??? ;P

jwpnnye: x boleh.dosa.la taqrobuzzina.sekian.




3 comments:

Unknown said...

come on.pink??hahah

muni said...

salam tick..epi bday tuyu!! moga sihat2 sokmo yep..

t.i.c.k.d.i.e.a said...

kur: apesal?? cantik kn pink??haha

muni:thanks~!! muchos ;D